Godmorgon!

Första inlägget 2012, känns inte som 2012 tycker ni de? Men iallafall så tycker jag de är så himla skönt med ett nytt år, härligt! Hur hade ni igår/natt? Jag hade en grymt rolig kväll med massa underbara vänner, det vart mycket dans och sen när vi skulle ut och smälla alla raketerna så åkte ju dom lite hit och dit så var ganska läskigt haha, alla fulla och smälla raketer går inte ihop haha! Vi var iallafall hemma hos mig igår och somnade runt 6 imorse så är ganska paj om man säger så hihi.. Nej nu ska jag dricka min kaffe, hörs snart!
Tack för igår/natt allihopa! ♥
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
Lägger upp fler bilder sen! Hihi

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0