Upp till vårdcentralen strax!

Jag mått jättekonstigt igår fick jag typ ont vid njurarna och framme vid magen så undrar vad det kan vara så ska upp till vårdcentralen snart, och det som är så skönt är att man behöver bara gå typ 5 meter för att komma dit haha! har precis vaknat och ska faktist ta en kaffe innan jag går upp. men annars ligger jag bara och lyssnar musik, men ska faktist gå nu så jag får mig påklädd och kan gå upp till vårdcentralen nu.. hörde att det går magsjukan i skolan det kanske är de jag börjar få..? man vet aldrig! men hoppas inte bara..


Bjuder på en gammal bild!

Kommentarer
Mamma till William och prinsessan i magen

Ha en fin fredag.

2011-09-16 09:08:54
URL: http://blondis81.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0