SVAR OM FRÅGESTUNDEN!

Har du sillikon i läpparna? eller har du gjort någon skönhetsoperation annars?

Hej vännen, nej dom är helt naturliga min egna! och nej igen haha jag absolut inte gjort de, men vill göra de! kramkram

Hej tjejen! :)
Vad händer hos dig?

Heey girl! det beror på hur du menar ? 


Tar du den i tvåan?

Anonym som skrev de, och förstår inte vad frågan menas sry 


Tenkte froga lite .. 1 vad heter din kille? 2 var bor du? 3 nar kommer du till Uppsala? 4 vad e ditt intresse? Puuuusss!<3

Hej sötnos! Min pojkvän heter Nikola och bor i Fisksätra haha, jag har aldrig varit i uppsala men när jag ska dit någongång såklart jag skriver det på bloggen! och mitt intresse är väl att vara med kompisar och pojkvännen och massa annat! kommer inte på så mycket!


hej sandra! vad använder du för smink?

Hej ! oj, allt möjligt faktist. men tycker nog make up store är ut av det bästa om jag ska svara helt ärligt på den frågan!

Hej sandra, vilken skola går du i?

Just nu går jag på Nacka gymnasium och försöker plugga upp mina betyg eftersom att jag inte gick till skolan alls förut, men nu går jag nästan varje dag!!

Hej sandra hur många barn vill du ha när du blir stor??

Svår fråga! nej men hade nog helst velat ha 1-2 barn, tycker det är perfect!

Vad vill du bli när du blir stor och vem var din första kärlek?

Hej! jag håller som sagt på att pluggar upp mina betyg för att få komma in på en stylistskola, och jag bara älskar att sminka och fixa och trixa med olika frisyrer! Min första kärlek är nog Nikola min pojkvän, jag har väl varit "kär" förut, men liksom aldrig varit på riktigt kär tror jag. jag älskar min pojkvän och skulle kunna göra allt för honom!

Varför lägger du inte in bilder varje dag? :)

För jag har inte bra camera, eller den är ju iochförsig helt okej. Men jobbigt när det inte är installerat!
men ska faktist börja fota! jag älskar att fota, och jag märker hur tråkig blogg jag har när jag inte har bilder ju!


Hej Sandra! vad lik du är Kenza, känner du henne?

Hej sötnos! tack för komplimangen tycker hon är skitsnygg, men nej det gör jag tyvärr inte!


Det vart ju ändå ganska många eller vad säger ni.. ?
jag är jättetrött och seg idag, därför det tagit så lång tid och sen har jag varit i gustavsberg och fixat en sak, och nu är jag hemma så gör inget speciellt ännu. vad ska ni göra idag? det är ju lördag!
fick ju en fråga som jag redan har svarat på men säger iallafall att jag kommer börja ta foton och lägga in i bloggen varjedag! för tycker själv att det börjar bli lite småtråkigt att inte ha något att se på bara några rader text, såklart jag fixar de !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0