Sleepmode lovers!

Hej igen! tänkte att jag skulle lägga in ett till inlägg innan jag somnar, gulligt va? för jag menar det här är liksom mitt andra inlägg på hela dagen och det är inte okej, eftersom att jag lovat mig själv och er läsare att få mer än typ 4 inlägg om dagen så ska verkligen ta och skärpa till mig nu. Ska ta med mig min kamera imorgon så ni får lite nyare bilder! och så ska det nog bli framöver, känner mig tråkig med att ha samma bilder hela tiden.. kanske dags att fixa ny header också eller vad tycker ni haha? allt börjar liksom bli uttjatat förutom med de jag skriver för det är ju liksom nytt varje dag, men bilder header osv.. om någon är bra på att fixa header så skriv i kommentarsfältet så skriver jag till er sen! skulle vara skitbra nu, men nu ska jag faktist ta och sova så jag kommer upp imorgon bitti!


Juste, bara två dagar kvar nu tills jag fixar mitt hår! spännande va..?


Kommentarer
Carolina

Jag kan fixa, men det blir inte high-tec hihi puss <3

2011-09-29 12:07:37
URL: http://qarolina.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0