SHULULU

Hej allihopa! hur är de med er? med mig är det väl helt okej förutom att jag har sån satans mensvärk inte alls kul.. har iallafall varit med anya och nicole som jag skrev förut sen gick jag hem till mamma och pappa och kollade läget där och nu är jag hemma hos älskling och kikar på datan! Imorgon ska jag till skolan och sen ska jag och älskling hem till mig där vi kommer ha hela lägenheten för oss själva myspys! så det blir väl film och massa annat imorgon, antagligen någon god mat, för imorgon funderar jag på att göra något kärleksfullt till min lilla älskling.. sshh! älskar att överaska och få honom glad, det är de bästa jag vet! jaja nu håller jag på att föra över bilder på datan men de går ju jättesegt men det funkar väl! nu ska jag kolla lite kläder genom internet! vi hörs senare!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0