Sabine, min barndomsvän! ♥

Jag vet inte riktigt varför det blev som det blev, men det är verkligen tragiskt att vi inte umgås längre för vi som var så tajta och hade våran egen kojja i några buskar nära din gård, där vi hade vår egna lilla julafton.. och sen när jag alltid sov över hos dig och vi spionerade på alla andra i lägenheten eller när vi låg upp och ner i sängen och kastade äpplen i taket och att vi tröck ner lilla my så att hon kunde gå ner i spagat, och vet du? jag saknar det. Och det är så svårt att skriva ner allt vi gjort under våran tid, för vi har gjort så som många andra också gjort. Skrattat,gråtit,bråkat, och mycket mycket mer. Men en sak ska du ha klar för dig, oavsett hur det är mellan oss just nu och att vi inte längre har kontakten, Jag älskar dig och du kommer alltid vara en god vän för mig Sabine Engström!



Love / sandra


Kommentarer
Sabine

Älskade du! fan vad jag saknar det jag med! kommer alltid oavsett att finnas här, tack flr alla galna minnen!

love U

2011-09-20 23:44:52
URL: http://jspd.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0