Har inte varit några updateringar idag alls..

Hej allihopa! hur är det? med mig är det bra, bara att jag ångrar att jag sov i några timmar lär ju inte kunna sova sen! anledningen till att jag inte skrivit något här på bloggen är ju för att jag Ida och lollo var i orminge idag på idas place filmat en film för att försöka få höfsta betyg på samhällskunskap haha! men hoppas iallafall få ett G det skulle vara något! vi har jobbat skitbra idag måste jag erkänna alla har varit lika duktiga, tycker iochförsig att vi borde få MVG då.. hehe är jättetrött men ändå inte, vet att jag inte kommer kunna slagga lätt idag iallafall! här är lite bilder från dagens!


Jag älskar mina ögon på den här bilden, mina ögon framhäver så himla mycket när jag är mörkhyad och svarta eyeliner osv..tycker inte ni de?

Kommentarer
Jenni

Aa dina ögon är jättefina :)

2011-09-30 14:21:10
URL: http://jennisfamilj.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0