HALLÅ PÅ ER FINA LÄSARE!

Förlåt för dålig updatering men har inte orkat blogga. har varit ganska trött om jag säger så, Men nu är jag pigg igen så nu blir det massa blogginlägg! det gillar ni va..? Har iallafall varit barnvakt idag till 5 söta ungar och fått supergod dansk middag som kenta har gjort, det vart jättegott!! Mer är det har jag inte gjort idag har haft jättemysigt med alla tjejer iallafall. nu har jag precis druckit ett glas mjölk tycker det är så j*vla gott allstå!  mjölk och vatten är nog godare än läsk enligt mig haha! men nu ska jag kolla lite kläder överallt är supersugen på att handla hem, men vore inte sån bra ide eftersom att mamma och pappa hade dödat mig lite dårå.. vill ju bara till frissan nu står inte ut längre! menmen.. måste kika på vinterjackor och kläder skor allt möjligt inte alls roligt när man är så pank som jag är just nu, vi hörs snart iallafall!

En hel dag på grönan med alla, fan vad kul vi hade den dagen.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0