Hade ingen kamera med mig idag eftersom att jag hade slut på batteri!

Hade som sagt ingen kamera med idag pga batteriet va på noll haha! annars hade jag liksom packat ner den och allt var klart för massa bilder på bloggen ju, men jag tror nog att jag glömt att stänga av den eftersom att jag hade ganska mycket batteri innan.. menmen, nu kom jag nyss hem från skolan är helt slut.. jag och ida har skrivit klart vårat projekt idag så imorgon ska vi ut och filma! vilket ska bli superkul haha så längtar faktist, ska snart städa lite och sen ska jag träffa pappa och kolla på idol! WOHOO idag är det tjejernas tur, igår var de killarna som sjöng, jag tyckte Robin var helt klart bäst! vad tycker ni..?

Nu ska jag äta och sen städa, vi hörs lite senare!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0