GODNATT!

Har varit skitsegt att ladda ner bilder och plus att ladda upp alla inlägg så därför jag inte bloggat tills nu då de äntligen funkar, men jag msåte faktist sova för ska ändå upp tidigt imorgon och vara i orminge klockan 10 för att spela in filmen! Ska vänta lite till så att jag och älskling kan somna tilsammans, älskar när vi ligger och håller om varandra de gör så jag kan sova bättre, är inte så speciellt bra på att somna utan honom! min älskling hihi.. menmen, ska iallafall kolla på en film innan vi somnar som min mamma och pappa hyrde så ringde dom och frågade om jag hade sett den men den var tydligen på 2an topplista så nu ska vi se om det stämmer att den är bra eller inte! ska iallafall försöka lägga upp ett inlägg innan jag och lollo drar till orminge imorgon för kommer inte kunna ha tillgång till någon data där, så ska iallafall försöka! men nu ska jag ta mig en varm kopp te innan jag lägger mig i sängen, så hörs vi imorgon!
Dröm sött alla fina läsare! LOVE / Sandra




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0