Godmorgon! *gäsp*

Godmorgon på er! som ni kanske märker är jag inte i skolan idag pga jag har sån jävla mensvärk och varje gång jag får min lingonvecka blir de bara värre och värre.. helt sjukt igentligen usch!
Vaknade för kanske en timme sen men har liksom inte pallat mig ur sängen ännu haha, Skulle igentligen till frisörcenter idag och kolla vilka färger de finns i hårförlängning osv.. men jag måste tyvärr ringa och avboka de helt! men har ju iallafall tid om en vecka med mamma som jag sa igår ju! så det är ju helt okej faktist! känner verkligen att mitt hår behöver vårdas och som ni kanske vet så har jag ju lagt i en röd färg och de var ju helt okej i början men sen efter ett tag fan vad röd hårfärg slits på håret! och helt ärligt, jag är nog the happiest när jag är blond chey!  älskar blondt hår det är så himla fint och specielt när man är brun också riktigt fint faktist.. nej nu ska jag ta en kaffe och ringa och avboka frissan idag.. vi hörs snart!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0