Godmorgon!

Godmorgon på er! Det blir iallafall ingen skola för mig idag, så tänkte varför ska jag gå och lägga mig igen? då lär jag inte kunna somna ikväll! Aja.. idag ska jag åka till nacka iallafall för att göra en sak, som jag tyvärr inte kan berätta ännu. ska börja fixa mig om typ en halvtimme eller något! just nu vill jag bara att de ska bli den 30:e eftersom att då ska jag och mammi åka in till stan och fixa håret hos frissan! jag ska iallafall bli blond igen, för jag är inte alls lika nöjd med mörkt hår som med blondt och jag vet inte hur jag tänkte när jag färgade mitt hår BRUNT men jag ångrar de idag som f*n.. jag hade precis fått den färgen jag ville ha liksom, hur dum får man vara?


Början till att bli blondin.. här har jag färgat håret typ 1-2 gånger för att bli blondin, och jag var ändå svarthårig innan sen var mitt hår tvungen att vila, men sen var de dags igen!

ser ut som en jag vet inte vad, men här är jag iallafall den blonda tjejen jag vill vara, varför färgade jag de?
och jag blev även blondare sen eftersom att solen blekte håret och det vart perfekt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0