Förlåt för att jag inte skrivit idag, har inte mått bra alls.

Hej allihopa! förlåt för superkass updatering idag, men har inte alls mått bra idag pga ont i magen
men det börjar iallafall bli bättre så får se om jag ska till skolan idag för var bara där en snabbis sen gick jag hem pga magen.. annars har jag träffat min kusin elin idag och gett henne lite gamla kläder som jag inte använder längre, så hoppas hon blev glad iallafall! annars har jag och älskling kollat en film som var grymt bra men bara för det så kommer jag inte på namnet på filmen annars hade jag ju sagt de! ska snart duscha och sen ta en kopp te innan jag går och lägger mig *mums* och sen ska väl jag och älskling kolla på film också hihi.. vad har ni gjort idag? har ni varit i skolan?
vi hörs iallafall snart!


Jag för längelänge sen!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0