Dålig update..? jo tack jag vet!

Jag lovar att jag ska försöka ändra på det mina fina läsare! och ser betydligt mycket hur min statistik har sjunkit när jag inte bloggat! ussch dags för nya tag och börja skriva minst 3 updates om dagen om inte mer.. eller vad tycker ni? eftersom jag bara skrivit ett inlägg just nu så börjar jag med de imorgon för är ganska trött och behöver sova eftersom att jag går ju i skolan nu, och om jag ska vara helt ärlig så går det faktist skitbra! *stolt* Jag och älskling ska snart gå och lägga oss och titta på en film som verkar helt okej men vi får väl se. har precis skickat in en ansökan om jobb så är sådär ganska taggad på att få de just nu men kanske inte ska vara för taggad för man vet ju inte! nu dags för sleepmode! Godnatt käraste läsare! ♥



Kommentarer
Madeleine

Du påminner lite om Kenza på denna bild :)

2011-09-17 12:12:02
URL: http://madeleinefroberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0