Dagens vill ha!

Sitter och bloggar på en minidata och den är verkligen perfekt för bloggare smidiga att ta med sig till jobbet,skola eller om man bara ska ut! och en sån minidata skulle sitta smidigt till mig hehe.. eftersom att då kan ju jag blogga var femte minut och hur bra är inte de då!? så en sån data skulle jag kunna tänka mig! sitter nu hemma hos lillesystern och är hur glad som helst idag, men ändå seg eftersom att jag vaknade så tidigt idag men det är ju lika bra så kommer jag upp till skolan bättre på vardagarna. Har fått 500 kr av min låtsas mamma idag så om du ser de här så tusen tack igen!  imorgon är de en ny vecka och då ska jag börja på min diet igen som jag haft förut och jag vet att den funkar men slutade med den ett tag och det var ju inte så bra.. med tanke på hur dåligt jag mått förut! men nu ska jag vara social mot catia så vi får höras senare!



Ni ser ju själva hur förjävligt seg jag ser ut idag haha..

love/ sandra

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0