Är sjuk idag! buu på de..

Jättetråkigt faktist, eftersom att jag faktist kommit jävligt bra igång med skolan nu som ni vet att de inte gjorde förut..? nu är jag iallafall taggad inför skolan som bara den så hoppas jag klarar de här nu, aja nog med de nu! har varit jättesugen på att sminka idag, så ska faktist göra de på älskling sen om han orkar, eller på mig själv som sagt så vill jag ju bli stylist så himla kul att styla folk gaaah love it! nu har jag precis druckit en mättande smoothie mums gjorde faktist den själv! har tittat på minst 4 filmer idag eftersom jag varit hemma hela dagen och älskling också. nu har jag lust att träna när jag ser alla fina bodyys får typ lite ångest om man säger så, och jag har även lust att gå ut en sväng men vet inte vi får se! men ska iallafall gå nu, men jag LOVAR att skriva sen ikväll!
puss på er så länge då!



/ Sandie


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0