Anya & Nicole, like my own sisters!

Tre tjejer som har hållt ihop ända sen 4 år gamla, dom två tjejerna är tvillingar och heter Anya och Nicole den andra tjejen heter Sandra och det är jag, vi har hållt i alla dom åren tills två år tillbaka då allt helt plöstligt hände.. Jag Anya och Nicole gled isär ordentligt och vet inte riktigt varför men jag antar att vi alla sökte på nytt och träffade massa nya kompisar och vi fann dom också tror nog att de är en ganska stor andledningen till att vi inte var med varandra eller varken pratade längre. Idag har jag varit hemma hos dom och hade så mysigt, jag har saknat er mina tjejer riktigt mycket..
Ska berätta lite, För de här har nog ingen som vi har! Jag och nicole kunde verkligen vara fiender, men de kunde även jag och Anya också men helt ärligt så var de mer jag och nicole när de gällde bråk för vi hade hittat på en lek som hette Tigerleken haha! och från hela början var de en lek som var riktigt rolig, men sen efter ett tag blev det allvar och vi blev galna på varandra, Anya trodde nog att vi skulle dö! Jag och anya är mer så att vi snackat skit om varandra och fått reda på de genom mysan som vi alla kunde vara riktigt taskiga mot, och jag menar de..Folk kunde även tro att när jag Anya och nicole gick på forum eller någonstans att vi var Trillingar, och helt ärligt så tycker jag fortfarande att vi kan vara de. För jag älskar er som om ni vore mina egna syskon, jag kan liksom snacka allt med er om vad som helst och jag älskar de, jag kan vara mig och det hoppas jag ni också kan vara när ni är med mig, men det finns inga ord på hur mycket jag har saknat er och är hur stolt som helst för er och dansen, men hoppas verkligen på att vi ska träffas mer nu efter idag, Glöm inte att jag älskar er och kommer alltid att göra tjejer.. Bloodsisters! ♥♥♥
                             ~
Jag tror att det är meningen att vi ska återförenas ~


Kommentarer
Nicole

Åhhhhhhhh :')

Det var jättekul att träffas igår, har saknat dig!

Älskar dig med.. det är helt sjukt att vi inte har umgåtts på så lång tid och det känns som när vi var små.

Kärlek

2011-09-22 15:58:15
URL: http://reboundcrew.wordpress.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0