Vill bara shoppa just nu, så mycket jag behöver!

Hej igen! Har precis kommit hem från Willys där vi handlat ganska mycket så nu sitter jag helt död i soffan,jag känner mig sjukt trött fast jag liksom sovit 11 timmar inte okej haha! Jag är jättesugen på att åka och shoppa fast jag inte har några pengar, jag och älskling ska inte gå på resturang idag det blir försent och vi orkar inte idag så vi får se om de blir imorgon eller något!;) vad ska ni göra idag? Ge mig lite tips om vad jag kan göra! Sugen på att dra ut och springa lite konstigt nog? Kanske dags snart att börja igen?;) måste ju börja någon gång hehe.. Saknar en kompis också som jag inte träffat på år helt ärligt, och hon har ändå skolan på odenplan men bor åt helvete! Dags att träffas snart känner jag, ska ringa Mami och kolla vad hon gör sen så får vi se vad som händer idag, vi hörs snart! L O V E

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0