TIO SAKER NI INTE VISSTE OM MIG.

                                


* jag hatar folk som är falska, det är det värsta jag vet.

* Jag har en jättefin pojkvän som jag älskar av hela mitt hjärta, han betyder jättemycket för mig!

* jag är 17 år men snart 18.

* Jag är ganska bortskämd av mig, men det finns mycket värre där ute.. kanske du är en?

* jag går på IV allstå inviduella programmet för att plugga upp mina betyg! (det går bra nu äntligen)

* jag vill bli stylist / makeup artist.

* jag är väldigt morgon-trött av mig haha!

* jag vill bo utomlands med min pojkvän och sen plugga som stylist där.

* jag är en mamma och pappa gris, älskar mina föräldrar jätte mycket.

* jag älskar kyckling!


Ni kanske har märkt att jag varit ganska sur på bloggen dom senaste inläggen fick några kommentarer om de också, men det är för att det har hänt massa saker som jag faktist inte kommer ta upp i bloggen!
men det har iallafall med falska personer att göra, usch!


nu har jag lektion, så vi hörs sen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0