SVAR PÅ TAL!

Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans? och hur träffades ni och vart ?

Faktist ganska många som har frågat! så tänkte att jag skulle svara lite snabbt och inte i detalj  hehe..
Den 1 april blev vi tillsammans och varit tillsammans i 1,5 år. Vi träffades faktist på en fritidsgård där jag blev intresserad av honom lite roligt faktist och jag var typ galen i honom över 1 år och sen fick jag honom haha! sen fick jag hans nr och vi började träffas! bara ett halvår kvar sen är det två år i vårt fina förhållande, ska faktist göra en överaskning på vår 2årsdag! de ska vara ett stort minne.. Shh..♥
Ni kanske blir chokade som folk brukar bli när jag säger det, men jag får fortfarande pirr i magen varje gång jag ser honom! han gör mig så glad, jag behöver bara tänka på honom sen blir jag glad!

sitter fortfarande i studion och väntar på att älskling ska bli klar, men det börjar bli det och det är verkligen sjuktsnyggt! när han är klar åker vi hem till hålan och sen måste jag upp och lämna pappas kort så jag inte glömmer de, Annars är jag körd! angående håret får det bli av när de går att ladda upp bilder vilket det inte gör.. jätte jobbigt ju men vi hörs nog när jag kommer hem igen, PUSS!


Jag och min kärlek

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0