Som sagt ta reda på fakta innan du/ni snackar först, TACK!

Trött på folk som går runt och snackar skit hela j*vla tiden, om du nu säger att du ska trycka ner mig på botten så gör de då, det skiter jag fullständigt i för jag bryr mig inte längre om dig, du har bokstavligen redan tryckt ner mig och jag behöver inte mer, OK? Så trött på dina åsikter hit och dit helt ärligt nu.. Om du tycker det är så j*vla respektlöst att jag inte hälsar VARFÖR gör du inte det själv då för då? Herregud allstå.. Står iallafall för de jag säger om att du är fyrbarnsmamma och beter dig som en 12 åring, thats not My problem honey!;) aja nog om det iallafall, har ni haft en skön fredag? Det har jag! Men har jätteont i njurarna nu helt sjukt ont :( så måste vila lite, så vi hörs snart k ä r l e k till er!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0