Snart liljeholmen på fika!♥

Hej underbara ni! har fixat mig lite nu och ska snart åka till liljeholmen på fika med älskade kusin! Har inte tagit en kaffe ännu och börjar bli jävligt sugen haha, men tror jag väntar tills fikat.. synd att man inte hade mycket pengar då hade det blivit shopping idag istället, men ska faktist åka med älskling och pappa den 25e och shoppa wiihoo! ny vinterjacka ligger högst på topplistan just nu, har ju bara en skinnjacka nu och fryser så himla mycket när jag går till skolan och när det börjar bli kväll och sånt, usssch jag vill inte ha vinter vill ju ha sommar!! tiden går liksom för fort nu för tiden, för två år sen var jag 15 och det känns som igår jag var det, helt sjukt ju! nej nu ska jag fixa mig lite mer sen drar jag, så vi får höras lite senare!

Från hela början när jag drack kaffe tyckte jag det var så himla äckligt, men sen blev jag sugen på kaffe från ingenstans och nu är jag beroende! jag har druckit typ 3-4 koppar kaffe varenda dag sen 2-3 år tillbaka!
GEEE MIIIG!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0