Ska ut med hunden nu..

Ska ut med min fina vovve med snyggingarna alex och ogi nu, så vi får komma ut lite. Imorgon ska jag börja träna har inte kunnat göra det idag för har varit alldeles för sur! jaja, Kanske dags att börja springa dom sista gångerna nu innan det blir svinkallt eller vad tycker ni? har hört att de ska börja snöa snart usch jag vill verkligen ha sommar. men ändå så vill jag ha vinter för det är så mysigt när man varit ute och sen kommer man in i värmendricker varm oboy och njuter av kärleken med miin fiiiiina pojke! idag har jag varit sugen på att åka pulka haha, men nu ska vi gå..
vi hörs lite senare!!


Kommentarer
Jenni

Vem är det på bilden? Coola tatueringar :)

2011-10-10 19:29:26
URL: http://jennisfamilj.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0