Okej, jag är faktist inte nöjd..men helt OK.

Jag är inte sådär skitnöjd med det frisören gjorde på mig, angående färgen på håret allstå. Hon gjorde mitt hår i ca två timmar! ooch jag har nästan samma färg som jag hade innan och bad henne göra de mycket ljusare än vad jag hade, och då gjorde hon typ 3 hårstrån som en slinga, så det blev knappt något nytt på håret. Blev lite paj eftersom jag längtat så mycket efter det här, menmen sånt är livet, men nöjd är jag med frisyren! men vet mycket väl att jag kommer vilja ha det långt snart haha menmen.. får väl nöja mig! helt OK faktist om jag ska säga de.. '
VISAR ER IKVÄLL!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0