några timmar kvar sen höstlov!

Hej på er allihopa!är på superhumör idag faktist sitter i skolan och har just nu engelska och ska snart ha lunch! och om några timmar får vi höstlov så det kan inte vara bättre just nu, ska köpa lite godis som man kan ha när alla spöken kommer idag också haha! tycker det är så himla kul med halloween, man klär ut sig och gör massa roligt, nästa helg ska jag klä ut mig men vad vet jag inte ännu haha! ska nämligen ha massa barn i en lokal med catia så alla kommer nog vara utklädda då.Men funderar på att vara vampyr eller något sånt! vad tycker ni..?
nog om de, idag ska jag nog till lilla steffi och kolla på idol faktist men vi får se hur det blir annars får det bli något annat! nu ska jag iallafall stänga igen bloggen och fokusera på engelskan så vi hörs lite senare!♥



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0