NÅGOT JAG SKA GÖRA SÅ FORT JAG BLIR 18!

Hej på er allihopa! har inte kunnat skriva på bloggen idag eftersom att jag har haft läxor att göra och varit helt inne på de jag gjort i skolan idag, och ska jag vara helt ärlig känner jag mig jäkligt stolt asså! nu är min kusin i norge och gjort sin operation hon vart klar för inte så jättelänge sen och är så himla avundsjuk så ni förstår inte, jag har velat ha det jättelänge eftersom att jag inte får större än vad jag har.. och som ni vet så har jag ju gått ner för fort en gång i tiden och det gjorde ju inte tuttarna finare kan jag ju säga, så måste klaga på mamma för jag vill verkligen ha ett par sådana tuttar! herregud fasta och runda.. kan det bli bättre? men är jätteglad för fina kusins skull, hon förtjänar de verkligen!!!
bloggar mer snart ♥


Kommentarer
Carolina

U don't need sillisar! :(

2011-10-19 22:57:55
URL: http://nattstad.se/CLA

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0