Min bästevän,min kärlek,mitt allt!♥

Det är en obeskrivlig känsla när man är så kär och inte vet vart man ska ta vägen, vill ge allt den pekar på och få allt den vill ha.. Jag skulle göra allt för den här killen, jag vill bo i en egen lägenhet och bo med bara honom,gifta mig med honom och få barn, det är så jag känner, jag har träffat rätt kille och är så himla glad för de! jag är äntligen glad och känner mig inte längre ensam. Jag är så glad att jag har dig älskling!

Det här var en solig dag när jag och älskling sov borta från varandra, jag hos mig och han hos sig men det gick inte att sova utan varandra så vi möttes på natten och var ute tills klockan blev halv 8 hihi <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0