Godmorgon typ..(?)

Hej på er! idag vaknade jag runt 1 och sen gick jag upp till mig och hämtade min mobil som jag glömde hemma igår vilken tur för jag trodde jag hade tappat bort den! sen gick jag ut med hundarna och nu är jag här och har precis ätit frukost! vet ni vad jag hittade? min gamla longboard!! det är så himla nice att åka den man åker så fort! när jag var yngre så åkte jag longboard,skateboard men det var mer skate då, och jag älskade verkligen att åka de! så idag funderar jag på att ta mina inlines istället för att ut och springa, är inte det en superbra idé !? när man åker inlines så får man fina och spända lår och vader och muskler nästan överallt för att man rör sig mer på kroppen när man åker dom än när man springer! så jag ska nog ta och åka inlines ikväll! eftersom att mysan har inlines hon med ska jag fråga henne om hon vill följa med faktist! Ska snart diska sen ska jag börja klä på mig gå upp till mig (igen) och sen kolla om dom är där uppe, sen ska jag ut och åka!
Vi hörs snart iallafall!

Fortsätt kommentera, jag blir så himla glad av alla fina kommentarer! ni är så underbara!♥

Gamla jag när jag åker inlines med mysan anya & Nicole, vi hade faktist skitkul!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0