Godmorgon typ..? är i skolan!

Hej på er! eller ska jag säga godmorgon..? har svenska lektion och försöker skriva en dikt på datan men går inte så bra om jag säger så, jaja nog om de! vad ska ni göra idag? själv ska jag vara kvar här till tio över två och sen är det dags att åka hem och bara slappa och vänta på att älskling ska komma hem! sen har jag ingen aning om vad som händer, har ni tänkt på hur snabbt veckan går? det är nästan äckligt för att det går så fort. nyss var det ju fredag? och sen är det fredag imorgon (igen?) haha jaja, imorgon börjar iallafall höstlovet och det ska bli jävligt skönt faktist! läängtar om man säger så hihi! har ni också lov nu? aja, nu måste jag faktist skriva dikten så jag kan få mitt betyg jag vill ha! L O V E

" asså seriöst kan jag få tillbaks mitt hår? "

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0