Godmorgon på er!

Godmorgon! är ni trötta? det är inte jag faktist av någon konstig anledning haha vaknade halv sex idag och nu är jag med mami på hennes jobb och klockan är inte ens åtta! det känns jättebra att jag är vaken nu på en lördag! vad ska ni göra idag? jag ska nog bara ta det lungt idag är tillbaka hemma klockan 4 på dagen ungefär.. det ska bli kul att titta lite idag hur mami jobbar faktist! idag ska vi äta mammas jobbarkompis mat som han gjort hemma (kyckling och ris) medans dom andra får FISK haha! känns ju bra!? kommer iallafall kunna updatera mycket under dagen iallafall haha!
vi ska snart äta frukost med alla här på avdelningen och konstigt att jag är hungrig nu eftersom att jag inte brukar kunna äta såhär tidigt, får hoppas jag kan göra det i fortsättningen också.. eftersom att jag har fått lite tips av jenni min fina kusin som jag ska följa, hon är så duktig allstå! hon har gått ner 21 kg och är jättevacker BAAM  fast de har hon ju iochförsig alltid varit! jag kommer ihåg att jag och elin ville se ut som henne förut, och det vill jag fortfarande! men nu ska vi äta frukost så i hörs lite senare! K Ä R L E K Till er!

Min fina kusin jenni! henner blogg ; www.jennisfamilj.blogg.se


Kommentarer
Jenni

Gullunge!! <3

2011-10-15 22:55:50
URL: http://jennisfamilj.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0