Godmorgon.. Är i skolan just nu!

Godmorgon på er alla fina läsare! idag är jag jättetrött för somnade ganska sent igår haha..
sitter iallafall i skolan just nu och gör inte så speciellt mycket vi har samhällskunskap och kollar lite nyheter om (juholt) ? fattar inte något om det här med juholt förutom att han jobbar i ett parti och kanske ska skickas ut och gjort lite grejer som vi folk inte gillar! aja, idag är de fredag fyfaan vad sköönt!  vad ska ni hitta på idag? själv så vet jag inte, har inga planer just nu så vi får se!
nu ska jag vara lite med i grejen om juholt så vi hörs lite senare!



~ Jag ska bli blond snart igen, kommer väl bli flintis haha! ~ 


                                                                                                        /Sandra  

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0