Godmorgon!

Har ni ställt bak er klocka på en timme? man ska ju göra de idag och jag hade glömt bort de så jag vaknade ganska tidigt idag! vad ska ni göra idag på en söndag? idag blir det inte resturang, jag älskling och renna ska nämligen på bio idag istället, det blev för stressigt igår med tanke på att renna skulle ha match osvosv.. så det blir idag istället, ser fram emot att se den iallafall! det vekar galet bra, har ni sett den? abduction allstå..? shit, sist jag var på bio var för över ett år sen inte okej! jag tycker det är så himla mysigt med bio, tycker inte ni de? och speciellt en söndag ju!och dessutom så är ju jacob me i filmen haha!

Det går tyvärr fortfarande inte att ladda upp bilder, funderar på att byta blogg snart blir så himla irriterad! *suck*

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0