Godmorgon!

Hej på er alla fina läsare! hade ni en bra dag igår? det hade jag igår så var jag älskling i forum och letade efter en jacka, och sen hittade  han är supervarm och faktist skitsnygg till slut så den köpte vi, sen efter att vi varit i forum en stund åker vi hem så lägger sig älskling ner på sängen och somnar direkt haha så himla söt! menmen, jag gick iallafall hem till steffi catia och kenta då och blev bjuden på thaimat och det var verkligen gott! efter att vi ätit pratar vi lite om att jag ska vakta steffi på måndag och sen åka och klippa hennes hår så det är klart jag gör de! sen runt halv nio så jag gick jag hem med thaimat från kenta som nikola fick så han blev jätteglad, efter att han ätit upp maten skulle vi kolla på en film och sist jag kollade på klockan var hon halv tio så jag somnade runt tio igår och det var galet skönt! så nu är jag jätte pigg haha! idag är det lördag och har inga planer, funderar på att fråga mami om pengar så får hon tillbaka på måndag eftersom att det är då mitt studiebidrag kommer, för jag och nikola hade ju tänkt att vi skulle äta på resturang imorgon men då har ju inte vi fått våra pengar än så det går liksom inte att vi äter imorgon då, och på måndag jobbar ju han så då tänkte jag att vi kanske skulle köra på det idag..? ska ringa henne snart så jag inte får förhoppningar om att det går och sen gör det inte de, men nu ska jag iallafall ta en kaffe och bara slappa! vi hörs lite senare!


Det funkar inte att ladda upp bilder, så jag gör det senare!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0