Godmorgon!

Godmorgon på er mina fina läsare! Sovit gott? det har inte jag, är lite täppt i näsan så har haft svårt att sova inatt, men annars sov jag som en stock.. nu är jag iallafall i skolan och har engelska, vi har lunch snart och det blir hamburgare idag (äntligen något gott till lunch i skolan) som ni kanske inte vet så går jag på Nacka gymnasium och vi får skit mat varenda dag här, jag har aldrig varit så hungrig i skolan som jag varit på nacka för det är så äckligt! jaja nog pratat om de, idag är de fredag och vad jag ska göra vet jag inte ännu..älskling ska inte sova hemma idag så jag blir helt själv och det är inte alls kul jag bokstavligen hatar att sova utan honom! vad ska ni göra? har ni några tips på vad man kan göra en kall fredag som denna? nu ska jag sluta skriva måste översätta en svensk låt till engelska, men vi hörs lite senare!♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0