Godmorgon!

Godmorgon mina änglar! jag hann inte updatera något imorse, men nu är jag i skolan och pluggar engelska på datan så tog fram bloggen också! bra va? idag ska vi till ett museum med klassen och jag har kameran med mig! Äntligen. så idag blir det massa bilder! efter skolan ska jag träffa min kusin elin i forum så vi ska väl kolla lite kläder, kanske blir någon fika också? btw så ska jag kanske till norge den 19e! men bara för ett dygn men har alltid velat åka dit iallafall! nu ska jag fortsätta med min engelska uppgift, så vi hörs sen!


Gammal bild, men jag vill verkligen ha tillbaka mitt hår.. kärlek till de!
och då gjorde jag färgen helt själv, MÄÄÄÄH


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0