Godkväll *gäsp*

Hej på er alla! jag antar att några av er läser och några är ute och partar på eran lediga dag!
idag har jag haft en grym dag och nu är jag supertrött haha.. Som sagt så vaknade jag klockan halv 6 idag och va på mammas jobb 7 sen jobbade vi till klockan 4 så jag blev rätt trött efter de, sen efter de så kommer jag hem till älskling och myser sen blir det full rulle igen! då blev det att ge sig av till min lillesyster och vara med dom för att vara barnvakt och umgås! och nu sitter jag här en timme tillbaka och bara kollar runt, Ska antagligen sova snart hoppas jag. men funderar på att gå till pappa och fråga om pengar till ett par jeans så kanske det blir att åka till forum eller något imorgon då? för det behöver verkligen jag, Nya kläder! Ska nog göra det faktist, så vi hörs snart igen!♥

Jag behöver detta i min garderob just nu!



Och massa annat onödigt stuff också såklart!  skulle behöva allt möjligt just nu.. i need clothes!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0