Dålig updatering idag!

Av någon konstig anledning så har jag inte updaterat, jag vet inte varför. Har inte varit inne på datan så mycket idag! *skönt* Har iallafall varit i sickla och forum  och hittade en massa saker jag vill ha .. Buhuu! är så jävla trött på att vara pank, men nu ska det bli så att jag ska försöka fixa helgjobb så jag liksom tjänar något också.. vore inte de bra!? vad har ni gjort under lovet? jag har bara haft en slapp och skön helg, Jag och älskling håller på och tittar på jersey shore avsnitten, Ni vet ju hur mycket jag älskar det programmet ? Så sjukt himla bra! så vi ska titta lite tills vi somnar, imorgon har jag skola så ska snart upp! tror faktist att jag börjar bli sjuk, inte bra de! menmen.. vi hörs imorgon iallafall för nu ska vi titta klart på avsnitten! Natti Natti ♥

Fan vad jag saknar er mina fina bebisar, för mig är alla ni fyra fasters underbaraste bebisar..
om jag bara kunde få vara med er, om allt bara var som det var förut skulle det vara så himla bra..
För då skulle jag få vara med er! Jag älskar er & saknar er ♥
/ Faster

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0