Allergisk reaktion.. Buhu gult/orange/brunt, i dont care!

Hej på er och förlåt för dålig updatering! Idag har jag varit i skolan och helt ärligt min favoritdag hitils (i skolan allstå) slutade ca halv fyra idag eftersom att jag har ett extra ämne!;) och idag berättade jag min berättelse för klassen och är nöjd. Förutom att jag la av några gånger men sen vart jag stadig igen hihi! Efter skolan gick jag till forum för att hitta en jacka och vänta på älskade papi så jag kom hem med en riktigt snygg jacka en tröja och hårfärg, ni vet ju att jag har haft ångest för att jag färgade mitt hår mörkt och när jag var på forum fick jag en kick på att färga det blondt igen, vill ni veta vad jag fick för färg? Gult/orange/brunt.. Men vet ni vad? Orkar inte bry mig faktist!:D MEEN,jag ska ej färga mer eftersom att jag är nog allergisk men återstå att se! Nu ligger jag äntligen i sängen med älskling som redan ligger och sover och nu är de jag som måste sova, för ska upp tidigt imorgon! Hoppas ni haft en toppen dag ni med, natti natti på er mina fina läsare!:D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0