2 Månader kvar till jul.

Tiden går så fort, känns som om sommar var igår och att vintern var i förigår. Om exakt två månader är det julafton igen så det börjar bli dags att köpa julklappar snart, kanske blir årets första julklapp på söndag..?


Jaja, nog om julafton, idag är jag ledig och har världens tandvärk jag kan knapp le för det är så svullet och blir sån värk bara jag pratar, ganska jobbigt eftersom att jag tänkte åka och kolla på vinterjackor idag för imorgon ska jag och min papi ut och shoppa direkt efter skolan, om jag längtar? det är bara förnamnet.
har inte bloggat så bra dom senaste dagarna och det är för att jag inte mått så bra och haft annat för mig, men nu ska jag dricka kaffe så vi får höras lite senare, cao!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0