Svar från frågestunden!

hur länge har du bloggat?
vad är din favoritfärg?
har du någon pojkvän?
vad är din favoriträtt?
ha du några piercingar?
använder du löshår?

kram. <3

svar:
Jag har bloggat i ungefär 4 år men bytit blogg ganska ofta men har bestämt mig för att stanna där jag är!
min favoritfärg är rosa vitt&svart, yes det har jag! snart 2 år min favoriträtt må nog vara tacos hihi mums! och ja jag har två piercingar naveln & tungan, jag använder löshår men har inte gjort de på ett tag eftersom att jag försöker bli blond så tyckte de var onödigt att skaffa när jag var svarthårig eftersom att jag inte passade alls i de och så fort jag får färgen jag vill ha blir det löshår igen!! kram kram <3


Vad tycker du om barn skönhetstävlingar?

svar:
Tycker inte alls det är okej, dom har redan fått massa komplex i tidig ålder.. undra då hur det kommer vara om några år?

Antingen eller ;)
Choklad eller godis?
Mys med killen eller en galen party kväll med brudarna?
Snygg&fattig eller ful&rik?
Saftig rumpa eller saftiga bröst?

svar:
Godis helt klart jag är en godisgris sen låångt tillbaka! älskar att mysa med killen och tjejerna med så båda två hehe.. snygg och fattig måste jag nog ta på denna haha, oj den var SVÅR men tror nog på bröst!

ÅÅHHHh jag läser din blogg varje dag omg jag älskar den!!!
du är så snygg, du bloggar också bättre än kissie!!
min fråga:
1. vad vill du bli?
2. vad ska du göra efter gymnasiet?
pussssssssssssssssss

svar:
Vad kul att du gillar den, det blir man alltid glad över! men att jag är bättre en kissie på att blogga tvivlar jag på haha! jag vill bli makeup artist och efter gymnasiet så kommer jag att fortsätta plugga vidare!

Fin blogg Sandra! Vilken gymnasie går du på? går det bra i skolan då? :) puss

svar:
Tack så hemkst mycket! jag går på nacka gymnasium och ja, nu börjar det faktist rulla på ! pusspuss

hehe.......när börjar du igentligen?? 8:00 elr??

svar:
Om du menar skolan så börjar jag nio varje dag förutom på måndagar men brukar oftast blogga innan jag åker iväg!

Röker du och isåfall varför?

svar:
Japp jag röker och jag gillar det inte heller kostar så mycket pengar om man tänker efter, jag började röka av gruppintryck och sedan för att jag mådde dåligt den perioden så nu går det tyvärr inte så bra att sluta heller, börja inte om du inte redan gör det förståss!


Varför har du varit så sur i bloggen för inte så länge sedan?

svar:
Visste att den här frågan skulle komma upp haha! och kan tyvärr inte skriva det på bloggen för att de är lite för privat, men kan säga såhär att jag inte mår så bra just nu för att mina närmsta lämnat mig!

Vad brukar du göra på fritiden? umgås du inte med kompisar?

svar:
Har inte så mycket till kompisar längre, umgås mest i skolan bara.. på fritiden brukar jag gå och kolla i affärer kolla massa intressanta bloggar osvosv ganska mycket! kram

Vad handlar det där julklappsbytet om?

svar:
Vad bra att du tog upp det! jag kom bara på någon idé om att istället för länkbyte så kan man ju ha julklappsbyte då lottar jag allstå ut någon om det finns några som vill göra detta om en vecka och sen bestämmer vi en summa klappen ska kosta och sedan posta det! kommer allstå bara lotta ut en läsare att klappbyta med!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0