updaterar från skolan!

Hej på er! är i skolan nu och håller på med en debatt som jag ska renskriva på datan så tänkte att jag skulle slänga in några ord innan jag går på lunch! idag slutar jag runt halv fyra vilket jag inte alls ser fram emot eftersom att jag bara vill hem nu och sova haha! efter skolan ska jag hem och sedan ska jag ta och göra ett videoinlägg tror jag, tänkte att jag ändå skulle visa er min coola dipliner! vad tycker ni om de? tänkte att jag skulle göra massa CVn idag också så jag kan få ett helgjobb, behöver verkligen lite extra cash nu eftersom att jag och älskling vill åka utomlands ungefär där jag fyller år.. vi hade tänkt oss gran canaria då, wohoo! nej nu ska jag försöka göra klart debatten och sedan gå på lunch är superhungrig! Puss&kram

Gammal bild på mig när jag var svarthårig och då jag & mysan var supertajta..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0