Trött men kan inte sova..

Hej på er igen! Kan inte sova, så typiskt när man är så trött som jag är just nu! Ligger iallafall i sängen just nu och har precis laddat ner dreamer som verkar så sjukt himla bra! men måste vänta tio minuter tills den är klar också *suck* känns som om jag är påväg att få halsfluss nu också, trött på att vara sjuk och ha dåligt immunförsvar, dags att börja springa/jogga lite kanske? Alltid skönt efteråt och sen känner man sig så himla fräsch också, nej nu ska jag kolla på filmen jag laddat ner och sen sova, tror jag måste upp till vårdcentralen imorgon också.. Vi hörs imorgon mina finaimage description

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0