THE END "My bestfriend"

Det roliga är att jag har varit mig själv och sagt allt jag behöver säga till dig, jag är ingen dubbelmoral som du påstår att jag är, utan jag är en faktiskt stark tjej som går igenom de jag gör just nu.hade du varit i min situation hade inte du heller mått så jävla bra ellerhur? Nog om de jag deletar dig nu för i dont need u!
Har precis druckit upp min kaffe och sen kom svärmor hem med en mjukisdress till mig hihi precis vad jag behövde! Ska snart åka och kolla lite i affärer.. Ska börja fixa mig snart osv så vi hörs lite senare!
image description
Bjuder på den här bilden från i somras då vi var i Serbien!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0