Tattoos!

Fick en fråga om jag kunde visa mina tatueringar och självklart kan jag göra det! Jag kan även berätta lite om vad det står för och varför jag gjorde dom, min första tatuering jag gjorde är jag verkligen inte nöjd med och hoppas hon förstår det som gjorde den, det är iallafall tre stjärnor på min arm som är för familjen som alltid funnits där när jag behövt dom. Och sen den andra jag har på nacken består av min bror, han skulle också gjort en likadan där det står Sandra på men tror inte det kommer bli så med tanke på hur osams vi är nu.. Jättejobbigt men kan inte göra något åt saken, nog om det nu! Hade iallafall tänkt mig att göra en till ganska stor på ryggen/under armen tycker det är så snyggt med tatueringar! Tycker inte ni också det? image descriptionimage description

Kommentarer
hanna stångberg

nu är tävlingen om ett smycke avslutad och vinnaren är presenterad här: http://www.nattstad.se/hannastangberg?id=2028884

2011-11-12 21:03:47
URL: http://nattstad.se/hannastangberg

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0