Tände två ljus idag för min Farmor&Farfar

Hej på er! förlåt för sjukt dåliga updates idag, så det här är mitt första inlägg för idag. Vad har ni gjort idag?
själv har jag varit på halloween "festen" för ungarna och hjälpt till lite grann, kom hem vid kvart i fyra och åkte iväg till kyrkan efter de och tände två ljus igentligen skulle älskling följt med men det blev inte så, jag åkte själv iallafall och det var mysigt det med! det var skönt att få tända ljus och rensa tankarna där, kanske borde göra de lite oftare faktist.. och ska jag vara helt ärlig? jag behöver få rensa ut all skit ur skallen! hade iallafall en toppen dag idag, imorgon blir det nog att åka till forum med min pojkväns mamma..Nice!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0