Surviving summer snaaart!

Hej på er! och ett stort förlåt för dåliga updateringen idag, ska skärpa mig..alltid kul att skriva, men det är inte oftast man har något att skriva om! ska iallafall snart duscha och sen lägga mig till sängs för imorgon är det skola! har iallafall ganska lång dag imorgon som jag inte ser så mycket fram emot, börjar nio och slutar typ halv fyra! aja nog om de, tänkte berätta hur glad jag är på skala 1-100 JUST NU ska få mitt chanel-halsband som jag ligger och drömmer om dagarna haha! fattar ni hur glad jag är? har btw en ny mobil nu som håller på och laddas, kan ni gissa vad det är för mobil..? den som gissar rätt får självklart en länk av mig! nu ska jag lyssna på en låt och sen är det dags att duscha, vi får se om det kommer ett inlägg till sen och om inte så får ni sova gott så hörs vi imorgon bitti innan jag drar!♥
image description

Min nya kofta jag fått också! love it

Kommentarer
Jenni, mamma till två

iPhone? ;)

2011-11-08 21:54:31
URL: http://jennisfamilj.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0