SKÄRPNING!

Hej på er! tänkte säga att det blir skärpning på bloggen tills vidare, imorgon är det helt ny start det kommer bli massa bilder jag kommer ta varjedag, kanske till och med lite videobloggande..? vi får se angående det.
som ni vet så pluggar jag ju upp mina betyg och ska försöka komma in på makeup artist linjen, jag vill alstå bli stylist inom sminkning. så kanske kommer upp någon video någon gång hur jag sminkar mig vardagligen för har ju faktist fått massa frågor om hur jag sminkar mig så bra *blink*! Imorgon blir det nog troligen att träffa mickis min barndomsvän som jag saknat så mycket, me hoppas bara på att hon också kan! idag funderar jag på att färga mitt hår igen (jag vet har inget tålamod) hade igentligen tänkt att vänta typ 2-3 veckor innan jag färgade igen, men icke sa nicke! haha typiskt..


Den ljusa färgen är den färgen jag verkligen vill ha.. bilden är tagen från en tjej i danmark, är typ kär i hennes blogg! sjuktbra..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0