Ska jag? Vågar jag? Vill jag verkligen?

Svårt beslut! Jag är jättesugen på att fixa till min överläpp litegrann, men bara lite, jag har sett bilder på mig själv när jag omedvetet inte vet om att jag blir fotad då jag ler och det ser bokstavligt talat ut som om jag inte ens har någon överläpp men en jättestor underläpp?! Asså jag är så himla sugen på att fixa till de lite! Borde jag ? Det är en fråga till er bloggläsare! Btw så är de här mitt första inlägg idag, men har varit på fest hos min typ extra mamma, därför och jag har stressat idag!


Kommentarer
Carolina

Neeeeeej!!!! Du är fin som du är!!!

2011-11-27 00:12:33
URL: http://qarolina.blogg.se/
Jenni

Du ser inte helheten, du hittar små saker med dig själv som du stör dig på, men som ingen annan ser. Självklart ska du inte göra det! Du är jättefin som du är, och en vacker dag inser du det själv också :) Finns många som är avundsjuka på dig, det kan jag lova. Jag tycker du är jätte snygg! <3

2011-11-27 22:03:58
URL: http://jennisfamilj.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0