SJUKHUSET NYSS! + LÄNK

Gissa vem som vann angående vad för mobil jag har? det vart www.jennisfamilj.se !! och jaaa jag har äntligen fått min efterlängtade iphone, gissa om jag är glad!?
Kom iallafall hem nyss från sjukhuset, blev en röd tomat från ingenstans och det stack i ansiktet så ambulansen kom hit och hjälpte mig plus gav mig 15 tabletter, och nu är jag trött riktigt trött så det är dags för mig och sova nu och det blir ingen skola för mig imorgon heller om jag inte mår prima såklart

bilden är tagen precis nyss när jag kom innanför dörren! sa ju att de skulle bli mera bilder!
image description
ser ganska gul ut ellerhur? haha svullnaden och röda skallen har iallafall försvunnit tack och lov för det!
nu ska jag iallafall gå och duscha snabbt och sen gå & lägga mig så vi hörs imorgon! Natti natti ♥

Kommentarer
Jenni

Usch det lät läskigt! Vad kul att du fått iPhone! :) Tappa den inte nu.. Kommer ni nästa Söndag förresten? Skickade inbjudan hem till din mamma ang. Novas kalas. Puss!

2011-11-09 13:58:12
URL: http://jennisfamilj.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0