Sitter i skolan just nu och mobilbloggar!

Godmorgon! Sitter i skolan just nu och mobilbloggar eftersom att vi inte har tillgång till data just nu, är inte så speciellt pigg idag och har ganska ont i magen men de betyder nog att lingonveckan är påväg, usch på det! Har även fått en "liten" blåsa på läppen som gör sjukt ont så är inte på så bra humör idag, funderar på om jag ska åka hem en lektion tidigare idag och ta med mig hem om det är något jag behöver jobba på!
Något jag verkligen vill ha, so cute!
image description

Här har ni min vackra läpp som jag bjuder på..
image description
Vi hörs lite senare för nu har jag engelska, puss puss!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0